26/03 det blev mkt idag.

Hejhej.
Idag så har det varit en omtumlande dag. Efter ankomst till Landvetter flygplats så ringde Sveriges Radio upp mig för en intervju så kom vi lite sent till gaten så vi missade flighten till Arlanda. Efter en ombokning på standby biljett så blev det en väntan till att vi skulle få veta om vi kommer med flyget eller inte men naturligtvis så kom vi inte med vilket innebar att jag och mamma inte skulle komma med vårat flyg från Arlanda och hem. Vi ville verkligen hem och blev ledsna men mamma gick till de som sköter om biljetterna och efter ett tag så hade vi fått nya biljetter både tilll Stockholm och hem till Örnsköldsvik. Jippie!!! Vi blev såå glada.  När vi väntade på att gå ombord så ringde Tv4 om att de ville ha med oss i Stockholm i morgonprogrammet imorgon. Vi har redan tackat nej till ett annat morgonprogram så kände vi att vi är ändå i Stockholm så det spelade ingen roll. Nu är vi i den stora staden och åker hem imorgon.
Det är otroligt hur stort allt detta har blivit, mycket större än vad jag först trodde. Men det jag har gjort är inget märkvärdigt alls, den naturligaste sak i världen. Varit en kompis till en kompis som mår dåligt. Men det är bra att detta lyfts upp till ytan nu men det skulle ha kommit för ett år sedan när dessa två tjejerna behövt det som mest.


Jag och mamma. :)


En bild då vi åkte flygplan. :)




Kommentarer
Postat av: björn larsson

Hej

Du är en riktig hjälte. Otroligt fint att stå upp för sina värderingar. Dina föräldrar kan vara mycket stolta över dig. Det hade jag varit.

Med varma hälsningar

Björn Larsson

2010-03-27 @ 03:36:23
Postat av: Mikael

Som du reagerade är vad man tycker borde vara naturligt. Men du var en av några få som tog parti för stackars Linnea och vilken otroligt tur hon hade att du verkligen gjorde det.

Jag är fortfarande stum av allt som hänt och hur du lyser upp det.



Det är inte svårt å säga att du är underbar. Sen när jag såg dig på debatt så blir man så glad bara man får se dig. Man bara tycker om dig på nåt sätt.

2010-03-27 @ 04:23:25
Postat av: Angelica

Vilken tjej du är, att klara av att stå stark mot ett helt samhälle som du gjorde är enormt bra gjort. Om alla människor vore som dig så skulle vi inte ha några problem.

Hälsa dina föräldrar att de har gjort ett strålande jobb med att lära sin dotter vad mod, civilkurage och empati är!

2010-03-27 @ 06:42:39
Postat av: Anonym

Gröna Lund riskerar att flyttas till ett industriområde. Vad tycker du? Ja eller nej?



http://threeshots.blogg.se/2010/march/grona-lund-riskerar-att-flyttas.html#comment

2010-03-27 @ 08:41:00
URL: http://threeshots.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stort tjejen!!!!

2010-03-27 @ 09:30:06
Postat av: Malena

Keep up the good work.



De borde finnas fler som du.

Du anar inte vilket enormt mod du har.

Fortsätt att inspirera.

En stor kram till dig!



Mvh Malena

2010-03-27 @ 09:54:16
URL: http://www.maalena.bloggplatsen.se
Postat av: JOHANNA .

Det borde finnas fler som agerar som dig. Du är en riktig hjälte Amanda.

När jag såg uppdrag granskning så blev jag otroligt upprörd och ledsen över vad som hänt och att samhället inte står på flickornas sida, hemskt.

Jag hoppas att du förstår att du är en HJÄLTE som ställer upp för flickan.



Kramar till dig.

2010-03-27 @ 10:05:41
URL: http://johannavk.blogg.se/
Postat av: Ted, Stockholm

Amanda, du är bäst.

2010-03-27 @ 10:23:50
Postat av: Kristin

Amanda!

Du är en riktigt underbar tjej och jag blev så imponerad av dig, både i Uppdrag Granskning och på Debatt!



Dina föräldrar har gjort ett riktigt bra jobb med att uppfostra dig och jag är stolt över att det finns såna som ni,utan er skulle världen inte vara lika bra!

2010-03-27 @ 10:30:32
URL: http://www.kinderfalukorv.se
Postat av: Cindii

Har lagt upp videoblogg nu, kika in ;) Ha en bra lördag :)

2010-03-27 @ 10:32:19
URL: http://cindiii.blogg.se/
Postat av: Sven

Jag kommer aldrig mera lyssna på skvaller och skitprat efter att läst om detta! Nu när jag fattar vilka konsekvenser det kan få.



Kramar Svenne

2010-03-27 @ 10:41:45
Postat av: Kathleen

Såg på reprisen idag på uppdrag granskning. Helt sinnessjukt hur människor blundar och verkar helt döva. Killen har ju för fan erkänt, vad är det hans kompisar inte kan förstå? Och sen trakassera offrerna sådär på internet, idioti, förstör tjejernas liv på egna "påhittade" rykten.

Ne usch för sånt här!



Du är bäst, som vågar ställa upp, som finns där för din kompis. You go girl! Kram

2010-03-27 @ 11:02:11
Postat av: Sara

Hej, om man går bakåt i ditt arkiv så är inte dina bilder skyddade från kopiering, bara så du vet.



Går man till tex augusti 2009 så är det bara att högerklicka på bilderna och kopiera rakt från sidan :)

2010-03-27 @ 11:33:57
Postat av: Ida

Jag saknar dig gumman! Och du är så himla duktig, jag är så otroligt stolt över att vara faster till dig. <3

Jag älskar dig!

2010-03-27 @ 11:58:58
URL: http://idalinneaogren.blogg.se/
Postat av: London-svensk

Hej Amanda!

Jag är imponerad av din styrka och civilkurage! Fortsätt vara stark och stå på dig! Du är en förebild för alla i Sverige, både unga och vuxna!



Snygga bilder tar du också, fint!

2010-03-27 @ 12:26:42
Postat av: frida

Det ansvaret och stödet du gav din vän är guld värt!

2010-03-27 @ 12:28:58
URL: http://fridaed.blogg.se/
Postat av: Julia - fotoblogg ♥

Hej amanda! Är bara tvungen att säga tack till att det finns människor som du! du ska vara så stolt över dig själv, din styrka är imponerande!

2010-03-27 @ 12:56:50
URL: http://barafeminuter.devote.se
Postat av: Orlando

Starkt att stå emot sådana krafter i eran håla, det krävs lite kurage för att göra det. Är engagerad i en annan våldtäktsmans framfart, med väldigt många liknande paralleller som med Linnea. Sexhealern som dömdes till fem års fängelse har nyss släppts ut, och kan utan vidare fortsätta sina "behandlingar" i framför allt Vsf Trollsländans lokaler i Västerås.



Vsf och vissa andra påstår att han är oskyldigt dömd och står bakom honom 100%, helt sinnessjukt. Han våldtog sex tjejer och ett barn.

2010-03-27 @ 13:53:39
Postat av: Eva

Hej Amanda!!!



Beundrar dig mycket! Fortsätt att utveckla dina fantastiska egenskaper som person.

Framför också mitt absoluta stöd till Linnea!



Kram till er alla tre (din mamma också)



Eva, 60 år

2010-03-27 @ 14:16:57
Postat av: Linnéa

Mysiga hotellrum=)

2010-03-27 @ 15:01:14
URL: http://notsoskinnylea.blogg.se/
Postat av: amanda forsberg

skit fina hotellrum, jag håller med om den sista meningen!<3

2010-03-27 @ 15:22:53
Postat av: Jocke

Tja Amanda jag tänkte d som har kontakt med Linnea vet du hur det går om hon får gå kvar på skolan hon trivs på eller hon måste fltta tillbaka???

du kan väll höra efter om de vill att man ska starta nån penga-insamling till henne så hon får gå kvar där hon trivs

2010-03-27 @ 15:34:44
Postat av: Anna

Amanda!



Det krävs mycket av en tjej i din ålder för att våga göra det du gjorde. Jag förstår att dina föräldrar varit ett stort stöd för dig under den här tiden. Du och de kan vara stolta över ert agerande! Du kommer inspirera så många andra unga pojkar och flickor till att våga stå upp för andra. Men även vuxna har inspirerats av ditt agerande. Jag tror att du väckt civilkuraget hos svenska folket med ditt rådiga agerande. Det ska du vara så stolt över!



Många kramar från resten av Sverige

2010-03-27 @ 15:46:28
Postat av: Lisa

Jag ville bara säga att jag är otroligt imponerad av ditt mod! Jag hade nog inte vågat stå upp så som du gör när jag själv gick på högstadiet. Såg Uppdrag granskning idag och är helt tagen av den här historien.

Så all heder till dej och hoppas att ingen är elak mot dig nu!



Det behövs fler vänner som du där ute!

2010-03-27 @ 15:59:54
URL: http://mittlivsomlisa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tyck till om dagens låt på min blogg! :)

Postat av: Catharina

Hej Amanda. Känner inte dig men såg dig på teve. Du är en sann hjälte, det är människor som du som för världen framåt. Ditt civilkurage och din begåvning för vänskap gör mig så glad. Jag beundrar också att du väntade med att "fälla din egen dom" tills domstolen hade fällt sin. Och du var jätteduktig på teve:) Får jag vara stolt över nån jag inte känner... för i så fall är jag stolt över dig!

2010-03-27 @ 17:03:41
Postat av: FIFFFIFELICIAAAAAAA

fler personer som dej behövs här ute i världen.. :D

2010-03-27 @ 17:03:54
URL: http://fiffifeliciaaa.blogg.se/
Postat av: Mikaela O

du och din mamma liknar verkligen varandra

2010-03-27 @ 17:12:39
URL: http://mikz.blogg.se/
Postat av: Marie

Du är en otroligt bra människa!

Marie

2010-03-27 @ 17:21:14
Postat av: Julia

Ok ha det bra! :)

2010-03-27 @ 17:40:53
URL: http://juxiie.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jag hoppas verkligen att du får Svenska Hjälte priset, det är det absolut minsta de/vi kan göra för dig. Du är värd så mycket mer, och hoppas allt folk förstår att det du gjorde borde alla göra. För det värdesätter en. Meeen jag tror nog innerst att du får det priset!



Fortsätt såhär tjejen!

2010-03-27 @ 17:55:08
URL: http://elinmadeleinewikstrom.blogg.se/
Postat av: Sebastian från Finland

Grät när jag såg programmet, men blev glad att det ändå finns människor som du med kurage, mod, empati och social intelligens

2010-03-27 @ 18:18:27
Postat av: Ausgeflippt

Det är inte många människor som imponerar mig med sina "bragder". Men du är en riktig hjälte! Jag önskar att fler engagerade sig som du har gjort. Starkt jobbat tjejen!



Varma helgkramar

2010-03-27 @ 18:18:59
URL: http://ausgeflippt.blogspot.com/
Postat av: Kexet

Amanda, jag beundrar ditt mod, din styrka, och ditt psyke. Det är inte många ungdomar som står upp för 1 vän, hälsa Linnea att hon är en stark tjej och hon kommer bara bli starkare och starkare. Och den där killen fick alldeles för milt straff! tycker inte synd om han eller hans familj för 5 öre. Det vart inte lika roligt när hästen kom tillbaka till stallet om man säger så. Amanda du är bäst!

2010-03-27 @ 18:39:03
Postat av: marguerite tartagni

Du är en riktig hjälte, ett stort grattis till dina föräldrar som lyckats att ge dig det kurage många "med tunn kappa " saknar ! Ni ska känna er som världens bästa familj !!!! Njut av er moral och ert kurage, det saknas mycket av den varan idag !!!!

2010-03-27 @ 18:39:45
Postat av: anneli

Heja Amanda!!!!

Du är helt fantastisk, hälsa din vän "Linnea" och var riktigt rädda om varandra!!!!

Jag hoppas att det finns fler "Amandor", inte bara i Bjästa, som vågar ta steget och följa sitt <3

Kram till dig och din familj

2010-03-27 @ 18:51:00
Postat av: josephine

Du är riktigt grym och har inspirerat ett helt folk!

vilken söt mamma du har förretsen :)

Postat av: Theresee :)

Du är helt fantastisk, en liten hjälte :) En vän som du skulle alla ha!

2010-03-27 @ 19:12:13
URL: http://ttesstess.blogg.se/
Postat av: Anita Hjelm

Så starkt av dig att ta parti för offret! I detta fall våldtäktsoffret. Jag har en hel släkt som tagit parti för en person som utövat brottsliga handlingar i snart 11 år!!!! Polisens utredare åker dit på psykopatens charm och ringar upp oss och ber att vi ska ta tillbaka anmälan om mordhot!!!!Tid, plats samt på vilket sätt vi skulle tas av daga var utsatt! Orsak till "avrättningen" : Jag hade börjat säga det livsfarliga ordet NEJ! och atomkrig utbröt. Familjens regent hade tappat sina styrmedel! Då ligger offret illa till!



Snyggt att du står upp för offret! Tänk om jag haft en person med en sån stake i närheten?!! Fortsätt din kamp! Vi behöver tusentals av din kaliber! Kämpe med röst! Inte en kämpe utan talförmåga!

2010-03-27 @ 19:15:23
Postat av: Sara

Vad glad jag är att det finns människor som du i Sverige. :)

2010-03-27 @ 19:17:12
Postat av: Angelica

Du är en bra person, en vän som dig skulle alla behöva:) skit i alla idioter, vi står bakom dig!

2010-03-27 @ 19:50:02
URL: http://ajjjs.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej Amanda!

Blir så glad över att höra att det finns unga människor som är så självständiga i sitt tänkande och säkra i sig själva som just du är!



Många kramar till dig!

2010-03-27 @ 21:03:02
Postat av: hanna

hihi vad lika du och din mamma är :D

2010-03-27 @ 21:53:40
URL: http://hannalauste.blogg.se/
Postat av: Kristian

Helt fantastiskt att se sådan stark handlingskraft och kloka ord från en så ung tjej som dig. Inte ens när journalisten vid eftersnacket till Debatt försökte få dig att säga att dina lärare betett sig felaktigt kunde de få dig ur balans. Fortfarande samma öppna, ärliga och förutsättningslösa inställning. Jag säger det igen: helt fantastiskt!



En personlig tanke:

Det vore bortkastad talang om en person med din fenomenala förmåga att tala sunt om sådana här svåra saker inte fick fortsätta att nå ut till många. Jag hoppas skolor runt om i Örnsköldsvik, ja i hela Norrland, bjuder in dig att komma och berätta om hur enkel medmänsklighet och lite kritiskt tänkande kan göra livet bättre för många utsatta elever.

2010-03-27 @ 22:08:30
Postat av: josefine

gud vilken härlig bild där med flygplanet :)

2010-03-27 @ 22:26:01
URL: http://jossie.se
Postat av: Ville Virkkunen

2010-03-27 @ 23:10:13
Postat av: Ville Virkkunen

Hejsan förlåt för mitt föra tomma inlägg blev fel knapptryck, men ville också säga starkt jobbat har följt de här mkt tagit fram fakta för att inte få fel uppfattning, men av de jag förstått så har tjejen haft rätt och ingen trodde föränn nu, men du har varit stark och de var modigt av dig att stå upp mot alla.



MVH Ville virkkunen

2010-03-27 @ 23:13:04
URL: http://lillskuttarn.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej! Jag vill också sälla mig till hyllningsskaran. Bjästa är en pyttehåla och att vara en av de som vågar gå emot strömmen är fantastiskt! Jag blev så otroligt rörd av ditt mod så jag genast sökte upp din blogg. Tack!! Och fortsätt stå upp för det som är rätt. Kramar

2010-03-27 @ 23:17:31
Postat av: Kristina

Hej Amanda,



Vi känner inte varandra, jag såg dig på TV. Ville bara säga, som så många andra här, att jag är imponerad av dig och så himla glad att du är den du är och att du ställde upp för "Linnea". För jag gissar att för dig var det inte ett "val", du kände vad som var rätt och kunde inte annat än att följa ditt hjärta, trots att det var mycket svårare än att bara "haka på" majoriteten. Så otroligt starkt av dig!!! Tänk om det lite fanns fler människor som du!!! Men jag tror att du genom att bara vara dig själv inspirerar många människor i din närhet (och efter Uppdrag Granskning, hela Sverige) till att faktiskt tänka över hur de beter sig och kanske våga göra det "svåra valet" själva nästa gång.



Vill också ge en kram till dina föräldrar (och/eller andra vuxna i din närhet) som måste vara fantastiska, för den inre styrka du besitter kommer normalt inte fram av sig själv redan i så "ung" ålder utan massor av äkta kärlek och bra förebilder.



Ta hand om er allihop! Och skicka en bamse-kram till "Linnea", hoppas verkligen att hon mår bättre nu och att hon känner att andra människor tror på henne igen.

2010-03-27 @ 23:48:18
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Du är så sjukt underbar! Även om jag inte känner dig.



Det du gjorde var sjukt fint - alla borde ha en vän som dig ... :)

2010-03-28 @ 08:38:28
URL: http://tobys.se
Postat av: Juanna Annasdotter/fruntimmersbloggen

Hej Amanda, en av mina besökare länkade till din blogg - så, jag tittar in.

Det måste ha varit omtumlande dagar - men roliga. Du förtjänar det - allt beröm, allt stöd för det civilkurage, mod,djup empati du visat i en fruktansvärd situation.

Vi alla kan också vara glada för vad din mamma lärt dig om livet och alla dess j-ligheter, att det är viktigt att stå upp för det man tror på.

Vi har alla, ung som gammal, mycket att lära!

Så, en stor kram till er båda!!

2010-03-28 @ 09:36:31
URL: http://www.fruntimmersbloggen.se
Postat av: Fredrik

Jag tycker du är bäst!

2010-03-28 @ 10:59:34
Postat av: Henri

Det är ju helt sjuk det som har hänt däruppe! Men jag har precis sett programmet på nätet och du är en sann Hjälte! OM du inte blir utsedd till Årets Svensk då är det något fel! Du ska vara otroligt stolt över att du ställde upp för henne!



Hälsa till henne och jag hoppas att hon mår bättre när hon känner att det finns folk i Sverige som känner för er och stöttar er!



2010-03-28 @ 11:23:07
Postat av: Erik Svansbo

Hej Amanda!

Jag blev oerhört rörd när jag såg dig i Uppdrag Granskning. Tack för att du ställde upp när andra svek.

Har bloggat om dig här:

http://blogg.svansbo.se/2010/03/28/gripande-och-viktigt-uppdrag-granskning/

2010-03-28 @ 14:03:50
URL: http://blogg.svansbo.se
Postat av: Liizy

Haft en bra söndag?

2010-03-28 @ 15:17:28
URL: http://stur.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tyck till om dagens låt på min blogg! :)

Postat av: Lisa

Hej Amanda.



Skulle vilja komma i kontakt med dig. Maila gärna.



/ L

2010-03-28 @ 15:50:32
Postat av: Elolinon

Du är verkligen en enastående tjej och en fantastiskt fotograf!

2010-03-28 @ 16:20:20
URL: http://fruc.blogspot.com/
Postat av: Äva

Det du gjort är otroligt. Att våga gå emot ett helt samhälle är stort. Jag hoppas att du en dag kommer få den respekt du förtjänar av din hemstad. Jag såg dig på Debatt och Uppdrag Granskning och jag kunde inte fatta att en så ung tjej vågat stå på sig så mycket för det hon tror på. Du kommer bli något stort.

/Äva i Värmland

2010-03-28 @ 16:33:29
URL: http://http://avil.soclog.se/p/
Postat av: Annica Eriksson

Jag såg precis Uppdrag Granskning och är helt mållös. Jag kan bara säga att jag stolt över dig och ditt agerande. Starkt!

2010-03-28 @ 17:13:58
Postat av: Henna

Hej :)



Gå gärna in på min blogg heenna.blogg.se och rösta på mina

designer för nelly.se's nya bikini!

Jag har gjort 4 st designer så du kommer säkert tycka om någon utav om! :D



Ha en bra dag!

2010-03-28 @ 17:30:07
URL: http://heenna.blogg.se/
Postat av: HEVE DOSKI - BLATTEBRUDEN !!

Hej vad tycker du om mina hårfärger och modeller genom åren? :) rösta gärna på din favorit.

2010-03-28 @ 18:33:29
URL: http://hevedoski.blogg.se/
Postat av: Fanny

jag kan säga att jag blev riktigt arg när jag hörde var som hänt. När jag såg uppdrag granskning så blev jag otroligt upprörd och ledsen över vad som hänt och att samhället inte står på flickornas sida, hemskt.Jag hoppas att du förstår att du är en HJÄLTE som ställer upp för flickan. Det borde finnas fler som agerar som dig. Jag kunde inte fatta att en så ung tjej vågat stå på sig så mycket för det hon tror på. Du ställde upp när alla svek. Jag är så stolt över dig Amanda. Alla borde ha en vän som dig. Och skicka en bamse-kram till "Linnea", hoppas verkligen att hon mår bättre nu.



Många Kramar

2010-03-28 @ 19:02:58
URL: http://storasysterfanny.blogg.se/
Postat av: M

Du är fantastiskt modig som vågat stå upp för din vän. Jag önskar dig all lycka!

2010-03-28 @ 21:45:05
Postat av: Amanda

Hej Amanda!

Du är min nya idol! =)

Det menar jag verkligen, för namnet Amanda Ögren kommer jag aldrig att glömma.

2010-03-28 @ 23:58:45
Postat av: My

Heja dig! Du har gett begreppet civilkurage ett ansikte tycker jag. Skulle önska att jag kunde fostra mina döttrar till att bli lika starka som dig. Undrar hur man gör det...

2010-03-29 @ 00:24:05
Postat av: john

jag blev otroligt imponerad av dig när jag såg dej i uppdrag granskning. Vilken styrka och vilket kurage du besitter! Att våga gå emot strömmen och stå upp för dom som redan har det jobbigt är enligt mej det tuffaste/finaste man kan göra, en riktigt förebild är vad du är! ta hand om dej och lycka till med din fotografering. Mvh /john

2010-03-29 @ 12:26:00
Postat av: Åsa

Ville bara säga att du är verkligen en stark tjej som vågar stå upp på de vis du gjort. Om alla föräldrar uppfostrade sina barn som dina föräldrar gjort så hade de aldrig funnits såna här problem. Lycka till i livet. Alla borde tacka dina föräldrar för ett utmärkt arbete.

Kramisar.

2010-03-29 @ 14:00:21
Postat av: Weronica

Ville bara säga att du e en riktig bra tjeJ & vän! De borde finnas fler av dej! Stå på dej tjejen!!

2010-03-29 @ 17:05:11
Postat av: adreee

du är en hjälte, du vågade ,du var där, du och de våldtagna flickorna är värd ursäkter av hela bjästad kommun och skola och kyrka!

Keep it up, you are our hero

/ stockholm/södermalm

2010-03-29 @ 18:08:42
Postat av: S

Jättefint gjort! De flesta ungdomar orkar inte ta ett sådant tryck, så de gör vad som är lättast - håller med majoriteten. Jag är själv osäker på om jag har någon vän som skulle göra något sådant för mig! Puss & kram och stå på dig!

2010-03-29 @ 18:53:37
Postat av: Richard

Hej,



Jag hoppas att du känner dig stolt över hur du agerade i den tuffa situationen. Samhället behöver fler som precis som du vågar stå upp för de som behöver stöd.



/ Richard

2010-03-29 @ 23:35:14
Postat av: Anonym

Hej

Det finns många Facebookgrupper om "Linnea" Det smartaste är väl att gå med i den största? I Agenda pratade de om en med 180,000 medlemmar. Någon som kan länka dit? Jag har letat men inte hittat.

Vänligen Rikard

2010-03-30 @ 00:27:06
Postat av: Tomas

Sträck på dig, tjejen. Om fler vore som du skulle världen vara en bättre plats. All heder.

2010-03-30 @ 10:41:11
Postat av: Maria

Stå på dig! Du är en pålitlig hjältinna i en värld med människor som jag slutat tro på!

2010-03-30 @ 13:56:41
Postat av: claudia

fin blogg du har :)

& du är riktigt stark & att du klarar detta !

du är en man ser upp till verkligen!

modigt av dig att finnas där för din vän & att du va så stark & aktiv både på pogramet om det .

Kram .

2010-03-30 @ 16:21:28
URL: http://onlyclaudia.blogg.se/
Postat av: Heidi

Tänk om det fanns fler som du på jorden! Kram till dig, du är stark och modig. Och fina bilder på bloggen har du också :-)

2010-03-30 @ 17:49:20
Postat av: cecilia

Min kommentar blir kanske bara en i mängden, men du förtjänar all uppskattning och allt stöd. Du har blivit lite av en förebild, det du gjorde är minst sagt beundransvärt. Trots att det inte borde vara det, det borde vara en norm. All heder till dig. Hoppas allt att livet går bra för dig.

2010-03-30 @ 18:08:08
URL: http://youranything.blogg.se/
Postat av: Johanna Klockars

Tänk om alla hade sådana vänner som du! Du är en mkt stark tjej som orkat stå emot allt detta!

2010-04-02 @ 11:24:30
Postat av: Erika

Det är pga. såna som dig som jag ändå tror på framtiden! Medmänsklighet och kärlek och att våga gå mot strömmen växer inte på träd. Du behövs!

2010-04-07 @ 12:06:41


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
www.pokercasinobonus.se