16/03 svt m.m

Hejhej :) Igår så fick jag äntligen träffa Tommie igen. Jag hade ju inte träffat han på fem dagar eftersom att jag hade varit i fjällen på lovet. Men vi hade en massa mys. :)

Idag så hade vi nationella i engelska. Det gick väll bra hoppas jag. Men efter skolan skolan få interjuvade Uppdrag granskning från SVT mig igen. Fast inte lika länge, det gick bra. :)
Programmet sänds nästa vecka den 24:e kl åtta tror jag.

Imorgon så har vi friluftsdag och då ska jag och mina kompisar åka slalom i Bjästa backen så jag gjorde nyss kyckling sallad som jag ska ta med mig, mumms! :)

Pusshejleverpastej!


Här är SVT killarna, dom var så snälla och trevliga! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Tackar som frågar! :)



Det går helt okej, hoppas jag ;) Skriver uppsats nu i vår så det är mycket eget arbete. Men till hösten ska jag börja i Härnsösand eller Umeå och då ska jag går där tre terminer innan jag är klar :)



Hur går det själv? Vad har du valt till gymnasiet?

2010-03-17 @ 08:56:53
URL: http://taggtroden.blogg.se/
Postat av: Linda

Jahaa men det låter ju bra! :D Blev det media här i stan då eller?

2010-03-17 @ 16:35:22
URL: http://taggtroden.blogg.se/
Postat av: Alexander Häggström

Men guuuuud va kul! Såg dig på Uppdrag Granskning! Du var bäst i hela programmet, kunde inte sluta skratta. Så ooooooerhört roligt :D



Blir det ett längre inslag i nästa program eller? För du borde få vinna oscars och grammys och hela skiten, kanske till och med nobelpriset för dina skådespelar-talanger.



Cry, emo, cry! :D

2010-03-18 @ 11:28:57
URL: http://www.wizdom.se
Postat av: Alexander Häggström

Och förresten, om du ska visa min bild på TV igen så måste jag tyvärr begära STIM-pengar och sånt från dig. Men tack för reklamen.



Förresten, media? :D Va roligt då får ju du gå med "Oscar" till hösten! Fett kul! Blir spännande! :D

2010-03-18 @ 11:31:50
URL: http://www.wizdom.se
Postat av: KiaW

Hej Amanda!

Jag känner inte dej, men jag har uppmärksammat det din kompis varit utsatt för och vill bara säga att jag tycker att du har gjort en otroligt fin sak.

Jag är inte ensam, vi är många runt om i landet som sett vad som sker, och du har agerat så mycket mer vuxet än många vuxna inblandade i denna soppa. Stå på dej!



Alexander: Jag förstår att du vill skydda din bror, men detta är inte rätt sätt.

2010-03-18 @ 23:21:26
Postat av: Catta

Jag såg dig i trailern och blev så glad att se att det finns dom som inte bara följer med strömmen utan vågar stå upp för en vän och säga ifrån när det går överstyr.



Som KiaW skriver här ovan så ska du veta att vi är många som tycker du är tuff som vågar träda fram och säga vad du tycker trots alla idiotiska påhopp från både vuxna och unga. Som sagt, stå på dig och bry dig inte om alla fega skitar som måste gå i flock för att trakassera en unga tjejer!

2010-03-18 @ 23:52:43
URL: http://cattasbubbla.wordpress.com
Postat av: Betraktaren

Jag håller med KiaW och Catta. Stå på dig - men det vet jag att du gör.



Starkt jobbat! Bry dig inte vad Alexander skriver utan ta upp det med mediakillarna så kan de ytterligare visa på hur de trakasserar dem som går emot dem.



Ta hjälp av dina starka kamrater och grupper runt om kring dig. Det finns kloka vuxna också!

2010-03-19 @ 09:23:48
Postat av: Sockerholic

Vill bara stämma in i kören.

Stå på dig och var stark, du har väldigt många bakom ryggen.



Alexander: Vad KiaW skrev, plus en sak till. Väx upp.....

2010-03-19 @ 12:41:01
Postat av: David

Stå på dig Amanda, du gör rätt.



Vi är många som tycker att du är väldigt modig för det du gör.

2010-03-19 @ 13:08:11
Postat av: chiaki

Riktigt starkt av dig,som de andra redan sagt, stå på dig och bry dig inte om vad alexander säger!

2010-03-19 @ 16:20:59
Postat av: Caroline körkkö.

Det känns väldigt moget att sitta och klanka ner på någon igenom en blogg .. väx upp förfan!



Och Amanda, jag finns självklart om du behöver det! <3

2010-03-19 @ 16:25:38
URL: http://sandracaroline.devote.se
Postat av: Jocke

Håller med catta och de andra i denna kör



Och till Alexander vilken ålder har du 3 eller fy fan väx upp å lämna sandlådan där du tydligen har fastnat barnrumpa

2010-03-19 @ 16:57:40
Postat av: Amanda Ögren

Tack alla ni som stöttar mig. Det betyder verkligen!

2010-03-19 @ 22:54:27
URL: http://amandaogrens.blogg.se/
Postat av: Frida Edmark

Måste bara få säga till dig Amanda att jag tycker att du är jävligt modig för det du gör och att vi alla ser upp till dig! Finns vid din sida :)

2010-03-19 @ 23:31:04
Postat av: Sven Dufva

Amanda starkt och modigt gjort av dej. Som sagt vi är många som står bakom dej.



Wizdom: Lägg ner och ta hand om din bror istället när han kommer hem.



Tommie: Du har en tuff och vacker blomma. Vårda henne ömt.

2010-03-20 @ 00:15:20
Postat av: Allin

Även jag stämmer in i lovorden !

Att stå emot mobben o ställa upp på en vän , det är sådant som gör att man växer.

Det är mod.

Stor kram till dig !

Och så tar du fina foton också ;-)

2010-03-20 @ 00:55:22
Postat av: Simply

Det du gör tyder på att du verkligen är en genuin vän och dessutom otroligt modig:) Jag blir varm i hjärtat av ditt mod att gå mot strömmen.

Det Alexander håller på med säger så otroligt mycket mer om honom och i förlängningen även om hans mor,än vad det säger om dig:) Glöm inte att det är de som har problem, inte du...

2010-03-20 @ 09:45:15
URL: http://metrobloggen.se/simplyupyours
Postat av: Emmaso

Fan vad du är BRA!!! Oerhört starkt att de finns de med eget tänkande, mod och källkritik redan i den åldern!!!Du verkar vara en riktigt kompis och hälsa "Linnea" att det finns fler personer som tror henne och vet att inget av detta är hennes fel än det finns korkade idioter som skyller ifrån Dennis våldtäkt. Problemet är bara att som alltid i samhället så är det idioterna som hörs mest och högst!



Familjen Häggström leds av en psykiskt sjuk kvinna som inte klarar av att ta hand om något av sina barn.



Förresten Alexander, vi har inte sett dig på ett tag på flashback. Kan du inte gå in och svara på inlägg nummer 1577 & 1578? De handlar om din blogg och några av "felen" som hittats där. Se länk: https://www.flashback.org/t1080028p132

2010-03-20 @ 15:24:52
Postat av: Öviks Förälder

Vi är många vuxna som står på din sida i Övik. VI har inget vetat för att våra egna barn har varit duperade av allt snicksnack från Marita Häggström. Ett tag trodde även jag på Dennis, men nu när detta uppdagas så ser man allt med annat ljus.



Du är en mycket strak individ, och var inte rädd för Alexander och hans gäng, det är mycket snack liten verkstad, tyvärr stämde det inte med hans lillebror där det var både snack och verkstad. Men nu vet vi ju alla vem Familjen Häggström är, tack vare mamma Marita.



Stor kram från Fam Nilsson

2010-03-20 @ 15:31:10
Postat av: Fredrik Hansson

Vet många som skulle behöva en sån underbar skyddsängel som dig Amanda. Så oerhört modigt och stort av dig att våga stötta din vän på det sättet som du gör. Du befinner dig i en ålder där många faller för grupptryck, jag gjorde det själv ibland i den åldern, men du skiter fullständigt i vad andra tycker och säger. Skulle alla människor ha din styrka och din känsla för vad som är rätt och fel så hade världen varit så mycket bättre att leva i.



Var nu stark och fortsätt kämpa för dig och din kompis, kommer det fler dumma kommentarer från Alexander eller någon annan så finns vi här för dig och stöttar. Du behöver bara maila någon av oss om du behöver prata med någon utomstående.



Fortsätt vara den du är!

2010-03-20 @ 16:21:52
Postat av: Amanda Ögren

Åh, tack så himla mkt alla! Verkligen. Det betyder så otroligt mkt. Tack igen! :')

2010-03-20 @ 17:01:35
URL: http://amandaogrens.blogg.se/
Postat av: Linda Aarz

Etter lest FUP, satt meg inn i saken, har denne flokkmentaliteten der man sluker løgner og påstander,der fjær blir til flere høns, skaket meg skikkelig. At barn og unge lett svelger unna det som serveres kan forklares, men ikke at voksne, erfarne sluker alt rått.



Jeg håper flere kjenner etter og minnes bismaken de hadde i munnen før de svelget unna det som ble servert når UG viser fram råvarene denne suppen ble laget på.



Samfunnet og utviklingen trenger slike som deg - Og dine foreldre, kjæreste og venner kan være stolte av deg. Du følger ikke ukritisk etter andre, men stopper opp, og analyserer før du bestemmer deg.

Du var der når noen trengte deg.

Det viser du kan tenke selv. Du smakte på, ville vite hva du spiste før du svelget.



Jeg sender deg og offeret mange styrkende klemmer fra Norge og meg for tiden som kommr. Hold ut! Vit at der er mange som ønsker gi dere styrke- Grip etter den... ♥♥ Dere kan gå med hevet, stolt hode. Det kan man ikke si visse andre kan gjøre etter servert sitt "oppkok".

2010-03-20 @ 23:03:24
Postat av: Pappan

Jag är pappa till en av Dennis Häggströms kompisar, min son har i flera månader påstått att Dennis är oskyldig, nu har även han svängt i sin tro. Han verkar vara ganska kluven men vet att ryktena som gick skapades av någon för att skitkasta tjejerna.



Jag satte ner foten efter att ha läst lite på Marita Häggström och Alexander Häggströms bloggar och facebook. Har inte läst så mycket annat men det som dom gör är ju vad alla andra brottslingar gör. Skyller i från sig och lägger skulden på någon helt annat. Och det värsta är att dom mobbar ut dessa småflickor på köpet, ska Dennis bli neddragen så ska även tjejerna det.



Dennis kommer aldrig få resning, vad har dom att vinna på att smutskasta Dennis offer ?



Nej den skitungen är inte välkommen in i vårt hem, jag kan inte bestämma över vem min son umgås med, men han ska veta var hans familj står och vi står på din sida.



Lycka till och var stark..



Vuxen pappa i övik

2010-03-21 @ 10:50:35
Postat av: Sockerholic

"Han verkar vara ganska kluven men vet att ryktena som gick skapades av någon för att skitkasta tjejerna."

Vet han även vem som startade dom? Känns ganska uppenbart, men ändå....

2010-03-21 @ 11:33:00
Postat av: amanda forsberg

jag säger som alla andra amanda, stå på dig, och jag kommer alltid att vara vid din sida , du vet var jag finns.. du är skit modig ! älskar dig<3

2010-03-21 @ 12:06:50
Postat av: "Gripplund"

Hoppas att du orkar Amanda. Du har många , många bakom dej och din vän.

Mvh

"Gripplund"

2010-03-21 @ 13:06:59
Postat av: Ida

Jag har sagt det tusen gånger förut, men jag säger det igen. Jag är världens stoltaste faster. Du är så otroligt modig & bra. Jag älskar dig <3

2010-03-21 @ 15:09:15
URL: http://idalinneaogren.blogg.se/
Postat av: Catta

Kikar bara in och kollar läget. Jag ska skriva en sammanfattning på min blogg om allt detta snart så folk kan hänvisas dit efter programmet sänts så dom får veta hur dessa människor betett sig mot flickorna och de som stått på deras sida, jag återkommer med länk här sedan om det är okej.Ha det bäst och fortsätt ta hand om varandra!

2010-03-22 @ 08:15:57
URL: http://cattasbubbla.wordpress.com
Postat av: Linda

Amanda, jag finns alltid bredvid din sida!



Alexander: Jag förstår att det här är jättejobbigt för dig, men att klanka ner och kränka andra människor som, precis som du, kämpar för var de tror på och följer sitt hjärta - det hjälper varken dig eller dem. Det är bara så onödigt och skapar bara mer problem. Ta hand om dig.

2010-03-23 @ 13:11:41
URL: http://taggtroden.blogg.se/
Postat av: Catta

Hej

Nu har jag gjort min sammanfattning inför kvällens program. Stå på dig Amanda och ni andra tjejer och killar som inte deltar i smutskastningen.



http://cattasbubbla.wordpress.com/2010/03/24/sammanfattning-ang-stollarna/

2010-03-24 @ 14:32:21
URL: http://cattasbubbla.wordpress.com
Postat av: betiel

Kollar på programmet justnu, skit i alla andra människor som trycker ner dig..

2010-03-24 @ 20:20:30
URL: http://betielsworld.blogg.se/
Postat av: gbg:arna

STÅ PÅ DIG!! RESPEKT FÖR TUSAN!

2010-03-24 @ 20:21:04
Postat av: åsa

heja dig.



hälsning från Stockholm.

2010-03-24 @ 20:55:01
Postat av: Anonym

Bra gjort, starkt av dig.

2010-03-24 @ 21:10:53
Postat av: Amanda Forsgren

Hej. Du ska veta att jag finns.

Stå på dig!

<3

2010-03-24 @ 21:14:24
Postat av: Alexander

Såg uppdrag granskning, och man tappar ju tron på människor. Underbart att det finns några som du som vågar stå upp. All heder till dig.

2010-03-24 @ 21:14:38
Postat av: Pälle

Hej! Vilken otroligt bra kompis du verkar vara! Starkt av dig att ta ställning och ställa upp i TV.

2010-03-24 @ 21:28:09
Postat av: Linnea

Jag blir så hemskt glad av att se människor som dig, som vågar stå upp för den/det du tror på och tar ett steg från den fruktansvärda smutskastningen som pågår, det är såna som du som hjälper mig att inte tappa tron på mänskligheten. Du är en fantastisk och stark person som förhoppningsvis inspirerar andra att vara lika bra.

2010-03-24 @ 22:43:46
URL: http://wonwon.blogg.se/
Postat av: Stefan.

Hej ville bara ge dig en eloge för ditt mod och ditt ställningstagande för offren i den här soppan . Idioten O wannabe gangsta killen AH är en som du bara skall skita i totalt, där finns det inte mycket innan för pannbenet.



Sådana som du behövs i samhället.



Hoppas dom vuxna där du bor nu börjar att förstå vilka löss dom varit som inte satt ner foten på en gång. Hoppas dom skärper sig.

O anmäl den där stollen AH.



Ha det gott

s

2010-03-24 @ 22:47:34
Postat av: Anonym

den där 51-åriga jävla horan och alla andra som trodde på dennis blev ju rejält ägda av både dig och uppdrag granskning, jag tror på dig!

2010-03-24 @ 23:18:25
Postat av: Isak

Såg just programmet, och det handlade det inte om någonting nytt, tyvärr. Men vad som däremot både rörde och förvånade mig enormt var att det finns människor som du! Vilket förnuft! Vilket mod! En som skiter i rykten och spekulationer och verkligen ställer upp för den som behöver det.



Skulle fler människor vara som du skulle fler människor vara lyckliga! Garranterat!

2010-03-24 @ 23:32:48
Postat av: Flow

Respekt till dig. Hela Sverige är emot ryktesspridarna.

2010-03-24 @ 23:50:03
Postat av: W

Eloge, du visar mod. Keep it up.

2010-03-25 @ 01:20:51
Postat av: Rebecka

Varför skulle dem filma?:)

2010-03-25 @ 07:05:03
URL: http://itisbecka.blogg.se/
Postat av: Mikael

Du är en fantastisk människa. Starkt!

2010-03-25 @ 08:23:15
Postat av: Stina

All respekt för dig Amanda! Tänk om fler vore som du. Du är ett föredöme för andra ungdomar, en del vuxna har också mycket att lära av dig. Stå på dig och fortsätt vara den fina människa du är. Kram, Stina

2010-03-25 @ 11:14:34
Postat av: Kribban

Respekt!! All heder till dig som ställer upp för din kompis. Du är precis en sådan kompis som jag hoppas mina döttrar får när de växer upp!



MVH

2010-03-25 @ 11:28:51
Postat av: Niklas

Härligt o se någon som står upp för dom utsatta.



Hade inte en aning vad som hänt förrän läst i grupp på facebook och sett på SVT. Stöttar dig och tjejerna. Mvh från Linköping

2010-03-25 @ 13:35:06
Postat av: Johan

Tänk att ha en sån kompis som dig. Som tror på dig och aldrig överger dig! Gör mig varm i hjärtat.



Hälsa din kompis och berätta att jag och många andra skäms över hur människor kan bete sig. Strongt av henne att orka vara med i programet och jag hoppas hon nu får den upprättelse hon förtjänar. Att hon får ett lyckligt liv osv.

2010-03-25 @ 13:57:23
Postat av: Christer

Skulle alla vara som dig skulle Sverige vara ett bättre land. Du har min största respekt och det du gjort är något så otroligt stort att du nog inte ens begriper det själv ännu. Hoppas du får ett lyckligt och långt liv.

2010-03-25 @ 15:31:43
Postat av: Peter

Hej Amanda



Som pappa till två döttrar så kan jag bara vara stolt å dina vägar för det civilkurage du uppvisar.

BRA GJORT, stå på dig, du är heder värd.

2010-03-25 @ 15:32:04
Postat av: Johanna Sjödin

Du var jättebra i inslaget! Du ger mig hopp om en bättre värld.

2010-03-25 @ 15:33:12
Postat av: Jakob Granqvist

Tack Amanda för att det finns sådana som du!

Det känns skönt att det iaf finns något som inte svikit Linnéa i det här!

Skapa en fangroup för dig på facebook så går jag med!:)

Du är det verkliga idealet folk borde se upp till!

2010-03-25 @ 16:56:07
URL: http://vuxnakarlarfiskarmedpengar.blogg.se/
Postat av: frida

Stå på dig amanda. Du förtjänar det bästa i denna värld för allt du gjort för din vän!

2010-03-25 @ 17:53:55
URL: http://fridaed.blogg.se/
Postat av: Jonas

Du e lite av min favorithjälte den här veckan:)

2010-03-25 @ 18:54:29
URL: http://jonasholmqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Önskar att det fanns fler tjejer som du och att min egen dotter skulle göra samma sak som du gjort! Det är skönt att såna som du finns!

2010-03-25 @ 19:20:07
Postat av: Ida

Du är en sån stark tjej! Beundrar dig verkligen.

2010-03-25 @ 20:45:05
Postat av: josefin

Du är en hjälte! En riktig Eldsjäl! Lycka till ikväll på debatt. Kram från en annan ångermanlänning :)

2010-03-25 @ 20:59:08
Postat av: Elias

Nu har väl det mesta redan blivit sagt, men du berör även här i England ska du veta!

2010-03-25 @ 22:25:22
URL: http://adventuresofelias.blogg.se/
Postat av: Ingela Martinsson

Blir väldigt stolt och kommer plötsligt ihåg att jag var ledare på ett miniorläger där du var med en gång, det var därför jag kände igen dig. Oerhört starkt gjort av dig att stå upp, det finns inte många som skulle orka med det. Många kramar!

2010-03-25 @ 22:58:29
Postat av: Sandra

Otroligt skrämmande program, enda ljusningen var du. Världen behöver fler personer som du Amanda!

2010-03-25 @ 23:23:09
Postat av: Paulina

Du är så modig, tjejen. Så väldigt modig och vuxen och bra. Hoppas du har folk omkring dig som kramar dig ikväll!

2010-03-25 @ 23:58:32
Postat av: Jonas i gbg

Stå på dej och sök stöd och kontakt hos alla de vettiga människor som stödjer! Vilken patetisk skola och ledning, sparka hela gänget... det här är svensk hederskultur... killen är ju en uppenbart störd våldsman, spelar väl för faen ingen roll hur trevlig han är, inte tar man in grisen i köket för att han ä snäll... Prästen påvisar kristendomens fortfarande så extremt konservativa inställning till kvinnor och deras frihet...

2010-03-26 @ 01:05:33
Postat av: Rikard

Hej igen

Nu har jag sett Debatt också.

Amanda för President!

Kramiz

2010-03-26 @ 01:26:58
Postat av: anna

Jag såg dig på både debatt och uppdrag granskning. Alla kramar till dig som vågar stå upp mot vuxenvärlden, skolan, kyrkan och säga att detta är fel!

Dessutom så sa du massor av bra och kloka saker i debatt.

2010-03-26 @ 11:06:39
Postat av: Fredrik

Starkt!! Borde finnas mer folk som tänker som du!

2010-03-26 @ 17:10:39
URL: http://www.myspace.com/fakelegacy
Postat av: Klasse

Alexander Häggström: STIM-pengar får man bara om en låt man är upphovsman till spelas upp i TV/Radio så tyvärr blir det inga stålar för dig för att det visades upp en bild på dig.

2010-03-26 @ 17:14:21
Postat av: Jesper

Hej Amanda,

ville bara säga att du är en förebild för många just nu, och det är bara SÅÅÅÅÅ rätt. Håll hakan högt och låt den inte falla, vad de än säger. Respekt!

/j.

2010-03-26 @ 17:20:30
Postat av: Anonym

AMANDA!



JAG ÄLSKAR DIG, FÖR DET DU GÖR ;-)



Hälsa "Linnea". Ni är starka!

2010-03-26 @ 17:28:26
Postat av: Gustav

Bra att du stod upp! Undrar hur många liknande fall det finns som inte uppmärksammats, man blir mörkrädd tänk om reportaget inte gjorts!



Antar att det inte är Alexander Häggström på riktigt som skrivigt nedan, även om han säkert behöver STIM-pengar så bortgjord som han och hans familj är efter att sanningen kommit upp till ytan.

2010-03-26 @ 17:53:35
Postat av: Mona

Älska älska älska att du stod upp för henne asså!!



stay strong :) <3

2010-03-26 @ 17:57:43
URL: http://monisch.blogspot.com
Postat av: Linda

Måste bara få säga(med tårar på kinderna)

Fan! vad du är bra.

En vän som dig skulle alla vilja/kan behöva.

Du har ett rent o gott hjärta ska du veta...

STORA KRAMAR (till er båda)

2010-03-26 @ 18:03:17
Postat av: Sanna

Du är grym! Du har absolut helt rätt attityd.

Folk borde ta lärdom av dig!



Fortsätt att vara precis som du är, du kommer komma långt <3

2010-03-26 @ 18:21:49
Postat av: Helena

Vilken underbar vän du verkar vara.

Verkligen stark.

Så glad att det finns tjejer som dig.



Synd bara att Alexander orkar bemöda sig med att skriva skit på din fina blogg.



Kramar från Borås.

2010-03-26 @ 18:58:16
URL: http://helu76.blogg.se/
Postat av: Louise

Du är en mycket stark tjej, och dina föräldrar kan och bör sträcka på sig av stolthet. Tänk om bara fler hade haft en tiondel av ditt kurage och mod.



Jag är djupt imponerad över det faktum att du valde att inte följa med masshysterin och faktiskt lyckades tänka själv.



Mamma Marita borde skämmas flerfallet om, och brodern ? Ja jösses. Amandas föräldrar kan vara stolta i dag, ni borde ta mig fan skämmas ögonen ur er. Vad ni gjort är oförsvarligt och jag hoppas så att ni blir anmälda för hot och förtal.

Jag har inget annat än förakt för er 2.



Många kramar till dig Amanda :)



// Louise

2010-03-26 @ 20:09:52
URL: http://louise-uk.blogspot.com
Postat av: Boråsbladet

Bra kämpat. Stå på dig och hälsa `Linnea`....

2010-03-26 @ 20:33:22
URL: http://www.borasbladet.se
Postat av: Anders

Starkt jobbat! Det här är civilkurage i ordets sanna betydelse.



/Anders

2010-03-26 @ 21:41:41
Postat av: josefine

du ska vara stolt över dig själv :)

2010-03-26 @ 23:34:46
URL: http://jjjosefinesfoto.blogg.se/
Postat av: Smli

Amanda! Vilken fantastisk tjej du är! Och vilken fantastsik vän du är! Stå på dig och kämpa för det du tror på - det är mycket tackvare sådana människor som dig som samhället överhuvudtaget fungerar! Så klart vill jag också att du hälsar till "Linnea" att hon ska ha det bra i "storstan'" där det förhoppningsvis inte bor lika många trångsynta idioter.

2010-03-27 @ 23:54:11
Postat av: Malin

Sa otroligt modigt gjort av dig och jag haller med ovan kommentar, du beror aven har borta i England! Sta pa dig och var stolt for att du gjorde det ingen annan verkar ha haft vett till. Varlden behover riktiga vanner som kan tanka sjalva. Jag hoppas Dennis och hans vanner/familj inser hur otroligt bortgjorda de blev av SVT och sanningen! Kramar till dig i massor!

2010-03-27 @ 23:55:30
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej Amanda!

Upprördes på djupet av Uppdrag Granskning och är glad att programmet nådde mig ända hit.Både du och "Linnea" är modiga tjejer. Till skillnad från de flesta vuxna i programmet, så har du handlat med stor INTEGRITET.Lycka till i fortsättningen!

Kram från Melbourne, Australien.

2010-03-28 @ 07:15:38
Postat av: antonekström

All heder i världen till för de du gjort.

Sånna som du får man leta efter, du har betytt mycket för framtida liknade fall ska du veta!

<3

2010-03-28 @ 12:25:36
Postat av: Emmi

Du är en otroligt fin o bra förebild !!!

kärlek från Finland

2010-03-29 @ 00:00:30
Postat av: Johannes

Bra jobbat Amanda. Världen hade varit en bättre plats om fler var som du.

2010-03-29 @ 20:06:38
Postat av: Andreas

hejsan amanda!

Vill bara skriva det att du är jätte stark som går igenom allt detta, tycker väldigt synd om linnea.

kikade på uppdrag granskning och kan verkligen inte fatta att det kan få gå till så här... hälsa linnea jätte varmt!

2010-03-31 @ 02:19:16
Postat av: Anonym

http://www.facebook.com/group.php?gid=103482633023262



En grupp som någon gjort för din insats och sunda förnuft:)



Mario

2010-03-31 @ 11:26:08
Postat av: Jack

Såg precis inslaget och tycker du är värd allt guld i världen.

Du är ett föredöme, fantastiskt insatts!

2010-04-01 @ 13:47:48
URL: http://http
Postat av: En hel skolklass i Göteborgsområdet

Hej du! Ville bara lämna en liten kommentar här. Går på ett gymnasium i göteborgsmrådet där vi nu ska göra ett analysarbete om fallet och dess konsekvenser. Vi kollade på uppdrag granskning programmet och vi ville bara hälsa att vi tyckte det var oerhört starkt utav dig att stöta "Linnéa". Skulle det finnas fler människor som du skulle Sverige bli ett mycket bättre land! Ha en trevlig dag :D

2010-04-01 @ 13:59:33
Postat av: Elin&Mathilda

Hej Amanda!



Starkt gjort, vi stöttar dig till hundra procent och hoppas att de utsatta tjejerna förstår att det finns folk som stödjer även dom.

Vi tycker det är väldigt hemskt det som har hänt men önskar er all lycka i framtiden.

2010-04-01 @ 15:30:58
Postat av: Flippi

go girl!!! XXX Flippi

2010-04-06 @ 18:14:24
URL: http://bbt.blogg.se/
Postat av: Emil

Skitbra och starkt gjort av dig. Behövs mer människor som dig.

2010-04-19 @ 13:44:56


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
www.pokercasinobonus.se